Header Add

وضو کی دعائیں

Print Friendly and PDF

 وضو کی دعائیں

یہ تمام دعائیں علامہ ہندی نے ’کنز العمال (9: 204، رقم: 24991)‘ میں اور ابن عابدین شامی نے ’رد المحتار علی الدر المختار (1: 127)‘ میں بیان کی ہیں:

کلی کرتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، أَعِنِّيْ عَلٰی تِـلَاوَۃِ الْقُرْآنِ وِذِکْرِکَ وَشُکْرِکَ وَحُسْنِ عِبَادَتِکَ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! تلاوتِ قرآن، تیرے ذکر، تیرے شکر اور احسن طریقے سے تیری عبادت کی ادائیگی میں میری مدد فرما۔

ناک میں پانی ڈالتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، أَرِحْنِيْ رَائِحَۃَ الْجَنَّۃِ وَلَا تَرِحْنِيْ رَائِحَۃَ النَّارِ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! مجھے جنت کی خوشبو عطا فرما اور جہنم کی بدبُو سے محفوظ فرما۔

چہرہ دھوتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، بَیِّضْ وَجْهِیْ یَوْمَ تَبْیَضُّ وُجُوْہٌ وَّتَسْوَدُّ وُجُوْہٌ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! اس دن میرا چہرہ سفید رکھنا جس دن بعض چہرے سفید ہوں گے اور بعض چہرے سیاہ ہوں گے۔

دایاں بازو دھوتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، أَعْطِنِيْ کِتَابِيْ بِیَمِیْنِيْ وَحَاسِبْنِيْ حِسَابًا یَسِیْرًا.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! میرا نامہ اعمال میرے دائیں ہاتھ میں دینا اور میرا حساب آسان فرمانا۔

بایاں بازو دھوتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، لَا تُعْطِنِیْ کِتَابِیْ بِشِمَالِیْ وَلَا مِنْ وَّرَاءِ ظَهْرِیْ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! میرا نامہ اعمال مجھے بائیں ہاتھ میں اور پیٹھ کے پیچھے سے نہ دینا۔

سر کا مسح کرتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، أَظِلَّنِيْ تَحْتَ ظِلِّ عَرْشِکَ یَوْمَ لَا ظِلَّ إِلَّا ظِلُّ عَرْشِکَ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! اس دن مجھے اپنے عرش کے سائے میں رکھنا جس دن تیرے عرش کے سائے کے سوا کوئی سایہ نہ ہو گا۔

کانوں کا مسح کرتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، اجْعَلْنِيْ مِنَ الَّذِیْنَ یَسْتَمِعُوْنَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُوْنَ أَحْسَنَہٗ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! مجھے ان لوگوں میں سے کر دے جو تیری بات کو غور سے سنتے ہیں اور اچھی باتوں کی پیروی کرتے ہیں۔

گردن کا مسح کرتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، أَعْتِقْ رَقَبَتِي مِنَ النَّارِ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! میری گردن کو جہنم کی آگ سے آزاد رکھنا۔

دایاں پاؤں دھوتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، ثَبِّتْ قَدَمِيْ عَلَی الصِّرَاطِ، یَوْمَ تَزِلُّ الْأَقْدَامُ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! اُس دن پل صراط پر مجھے ثابت قدم رکھنا جب (کچھ لوگوں کے) قدم پھسلیں گے۔

بایاں پاؤں دھوتے وقت کی دعا:

بِاسْمِ اللهِ، اَللّٰهُمَّ، اجْعَلْ ذَنْبِيْ مَغْفُوْرًا وَسَعْیِیْ مَشْکُوْرًا وَتِجَارَتِيْ لَنْ تَبُوْرَ.

الله کے نام سے شروع کرتا ہوں، اے الله ! میرے گناہ بخش دے، میری کوشش قبول فرما اور میری تجارت کو نقصان سے بچا۔

Print Friendly and PDF

Post a Comment

جدید تر اس سے پرانی

Post Add 1

Post Add 2